Followers

Thursday 19 January 2012

bunga dari sabun

assalamulaikum
pernah tak anda semua dengar atau nampak bunga dari sabun ?
saya pasti masih ramai lagi yang tak tahu menahu mengenai bunga dari sabun ni sebab di pasaran memang belum ade lagi dijual .

saya mula pandai membuat bunga dari sabun ni apabila saya mengikuti kelas KEMAS di kawasan berhampiran 
di masa lapang saya cuba buat bunga ini menjadi bunga telur 
selain itu,saya juga ade mengubah bunga ini menjadi gubahan di meja makan dan meja ruang tamu
kerana ianya mengeluarkan bau yang wangi dan cantik untuk dijadikan hiasan












ni la cubaan pertama saya menghasilkan bunga dari sabun :)


sudi-sudi la baca dan tinggalkan komen anda disini takpun like je da kira okeyy

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meninggalkan komen yang menarik disini :)